HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: MattCS

Giving My Best Teammate a Knife! - CS:GO

4350 ratings | 36922 views
I gave my best CS:GO teammate a knife, he was happy and I'll be happy too if you smash that MF like button right now!!1 😝👌 Subscribe to see more of my videos! https://goo.gl/eKdd1z ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Outro song: Tee Grizzley - Jetski Grizzley (ft. Lil Pump) https://youtu.be/82Dk7mIFL5g ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ► My site: http://www.mattcs.com ► Twitter: http://www.twitter.com/mattseesass ► Discord: https://discord.gg/Er6e4ap ► Snapchat: MattSeesAss
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (458)
MattCS (3 months ago)
It's all about spreading love right? that like button aint gonna click itself ( ͡° ͜ʖ ͡°)
progro 12 (29 days ago)
what is ur mic can u send me a link
Stefan Weidenaar (2 months ago)
Matt in the netherlands was it 30° in winter
Ugnius Lotuzys (3 months ago)
You can smoke weed xD
Levan Matthew (3 months ago)
matt how much is an souvenir five seven that has a gold sticker of dreamhack cluj-napoca 2015 and gold autographed sticker of Xyp9x and gold sticker of team NIP and gold sticker of team SOLOMID field tested condition
Ron Jesse Capahi (3 months ago)
MattCS i wish i could play with you☹️
Selvä Dragon slayer xd
50 10 (5 days ago)
well i dont have a skin worth more then 1$ not even that soo u could give me a knife, much love anyway.
Music Mask (5 days ago)
I'm gonna sue Valve lmao
Cody Stein (7 days ago)
Lil pomp gutsi gang
Wasřík w (15 days ago)
I want you as a team mate
John McTavish (17 days ago)
Oye Matt, I have an idea for a video. You expose scammers right? Why don't you do a little trick? Tell the scammer, that for you to believe him, you wanna do a smaller trade first, in which 'HE' will send you $5 or something. And he will go first. And tell him that in the actual trade, you'll go first. Let's see how that pans out!!
TheOperPL (18 days ago)
now i want to be good at this
Priyanshu Kumar (20 days ago)
Matt how can i get a knife from you.... Please tell me dude. I can't buy a knife because I'm very poor 😩
Damien (20 days ago)
Telling people the best scoring person gets a knife would probably make any one that's a closet cheater go gg ez knife
SouljaWitch420 (26 days ago)
why does your crosshair look transparent or i dont know, i followed steps of one of your previous videos about your config, i coppied everything and my crosshair doesnt look like yours mine is white not like yours, i can kinda see through yours
I subbed you I am Tesla Thanks for the 🔪 I'm not Tesla I want knife.. Read more
lazygamers spot (1 month ago)
I wish I can play with u 😥
SBG Clout (1 month ago)
Ur being a lil bitch it’s 95 degrees here and it’s fucking humid to
SAIF ALI (1 month ago)
in dubai its 56- 60-40 degrees everyday tf yu talking about bruh
Timo Senden (1 month ago)
I am watching you for a long time, and this is the first time I know ur Dutch, NL is gwn goed hehehehe
memes4You (1 month ago)
What crosshair do you use?
Dan Harrington (1 month ago)
Why didn’t u put on the rust knife, that shits sexy
Kadir (1 month ago)
Yo I still don't have a knife. I know who you can gift one next time ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Films and BTS (1 month ago)
MattCS sounds a little like Ryan Reynolds
balien (1 month ago)
Are you really from the Netherlands? You sound American. Love the vids dude!!
69 dick-liker (1 month ago)
Planting the bomb, ur they mom.
NV6 (1 month ago)
*Matt and Cat* *Sitting in the BED* FUCKING IMPROVE YOUR SONG!!
vivek joshi (1 month ago)
forget about knife or skin i have limited account :(
Arash Ghrn (2 months ago)
"I am so done with myself" and "The game is broken" Gabe: That's not paradox?😐
Thomas Edward (2 months ago)
i need a knife
Lucas Cuyt (2 months ago)
Ik leef ook in NL en ik leef mee met jou MattCS
Nesq (2 months ago)
I never had a knife xD i bever had 1 dollar skin only 20 cents xD give it to me xD steam Nso1Tap
Optimal Warrior (2 months ago)
Dude in Boston it’s 100
Optimal Warrior (2 months ago)
What’s his mic?
egg hunt (2 months ago)
Nice vid Mooie video
tr0nic (2 months ago)
"No he's not a god, hes an annoying little pp bizon bitch." lol i love ur vids
zahiruddin zailan (3 months ago)
hey Matt, how can i join ur videos like this in the future? plss
Void (3 months ago)
I agree the netherlands is always cold so when it's hot we sweat when we think.
Ex6 (3 months ago)
Aye netherlands ganggg
Luc van Empel (3 months ago)
matt zieke video's eerste nederlandse csgo youtuber die ik in de toekomst succes zie hebben succes
It’s hot bruh in America it’s around 60-80 degrees god damn
Safdar Shar (3 months ago)
u gave him why don't you give me???? lol love your vedio
Gijs van Ojen (3 months ago)
I am dutch
Karma (3 months ago)
I don't even have an elite build :(
QuadraGamers (3 months ago)
Wtf hijs nederlands
ZuraX_ Yt (3 months ago)
I want a knife
Mr.CandySkull ! (3 months ago)
You should give the most liked comment a like! *READ MORE* . . So nobody will like anyother comment
Sergio Miranda (3 months ago)
Hey Matt, what mic do you have?
UWotMete mette (3 months ago)
Wow u made ur money back too
Philip Tekin (3 months ago)
Yea guys let's do the ct's 😂😂😂
glitch (3 months ago)
When you was talking russian you said "fucking hello cmon thanks I'm ...can't understand... "
Leevan Herald (3 months ago)
How about giving a knife to a poor kid ----- me :)
Gg nova2 friends xD ... Can You Drop me 🥑🥑 Have good day
KBKB (3 months ago)
can we become teammates? xD
ZeKo (3 months ago)
I like your videos and your generosity with your money(Sorry for my bad english)
HalfGhostGaming TV (3 months ago)
MattCS can I play with you for a knife im trying so hard to win one the last knife I had i got scammed so can I somehow join with you?!
Keineey Jullia (3 months ago)
Hi lets play cs
Daniel Fernandez (3 months ago)
i wish i could play with you :D
Nikola Ristic (3 months ago)
I WANT NEW VIDEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Luca Roos (3 months ago)
Ik ben ook nederlands
Luca Roos (3 months ago)
Hij heet gelijk het is facking warm hier
Ugnius Lotuzys (3 months ago)
You using autobhop asshole
iCriz Gaming (3 months ago)
I like all ur video!! Super good!!
Dani anwar (3 months ago)
hmm i hope playwith mattcs
Teemow GAMES (3 months ago)
Give me knife please please please please please
Rauno Pärli (3 months ago)
MattCS pls give me free knife :D
Jay Vlog (3 months ago)
bro can u give me a skin
Angrenz2 (3 months ago)
My dream is have a knife
Jorge Osorio (3 months ago)
Where is the love to your latin followers ?? Love ur utube videos
bReeZy GOD (3 months ago)
you gonna reach 3k and more than that... congrats and youre the best im your biggest fan
TangGago Inc. (3 months ago)
All i wanted was an Ak Skinnnnnnn
Grey Hisoler (3 months ago)
Hey Matt, I just wanna ask. Wanna play cs tomorrow? Btw I'm a guy and I'm just using my girlfriend's picture.
ニック殿 (3 months ago)
I have watched your previous video about CSGO GEM, but I do not know why my skin cannot be loaded on the site. Any idea, bro?
Duy Đặng (3 months ago)
U r not nova 2 right ? Is this your 2nd acc ?
Tayyab Ukasha (3 months ago)
something
Tayyab Ukasha (3 months ago)
somt
AzimAshraf (3 months ago)
Lets play together 😂
potato.exe (3 months ago)
disliked the video when you said I didnt like it DON TTELL ME WAT TODO
Daily Alternative (3 months ago)
p.s thanks for the crosshair i changed it, i still suck but i suck with style now lol jk. im newb
Daily Alternative (3 months ago)
Faceit?
bici54 (3 months ago)
Giveaway for my ak-47 bloodsport for more info check my chanel
jerry (3 months ago)
*cookie*
lukas schramm (3 months ago)
Ist this your real Rank ?
Mathyy (3 months ago)
Can you try to record video with 4:3 res in cs?
Zobbros Vlogs (3 months ago)
i would love to get even 1 knife.
omar-600 (3 months ago)
How i can play with you?
GunSlinger LumberJack (3 months ago)
Can i play with u and if i will get 1st plays u will give me knife xd
Lalaine Lao (3 months ago)
Whats the problem of giving a compelement to someone who really deserves it. While all you hatin on me shame on you
JonaBehang (3 months ago)
Sinds wanneer ben jij een nederlander kom er pas net achter wutff
Dispencer (3 months ago)
Why are we not playing together?
Prasad Bankar (3 months ago)
You are the best😘
DowdY (3 months ago)
NEDERLANDERS VOOR DE WIN😂
DowdY (3 months ago)
AND YES YOU ARE RIGHT
DowdY (3 months ago)
W8 U LIVE IN THE NETHERLANDS
NazzTV (3 months ago)
Matt give me 1 cheapest knife please? , i always got scammed idk why im so sad , i lost asiimov awp and hyperb east awp
Adolf Hitler (2 months ago)
The Heavenly Duck uR mOm gAy!1!1!!11
Andrew Pi (2 months ago)
Sakke no u
Adolf Hitler (3 months ago)
NazzTV then you r retarded
Im_B3nn7 (3 months ago)
It was 29 degrees Celsius in Sweden today
国安男神 (3 months ago)
Play with me.
Today is my birthday 😬 i wanna knife 😓😓
CODMASTER JIMO (3 months ago)
Ikr i see wat ya mean by the heat
Lorenzo 3654 (3 months ago)
can you give me knife also :) your cheapest knife please? :)
DreamRainbowz (3 months ago)
I just liked the video because you called me out.
Loris (3 months ago)
I want to play with you , to Have my first knife...
Chris Deeb (3 months ago)
Bro cs go is dead.
AriXx (3 months ago)
how to get subs 101
Adolf Hitler (3 months ago)
how to get 101 subs 101
LDT TV (3 months ago)
Realy Nice vidéo hope we çan do a a game together

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.