HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: SmoothFewFilms

The Leet World, Season 1 Ep 4: Dust 2 Dust (HD)

4136 ratings | 921736 views
The Leet World in HD, the way it was originally meant to be seen! It's challenge week on The Leet World! This is the first of three challenges to determine once and for all who is better: CTs or Ts. Have the teams worked together long enough to be effective? Which of the noobs will hurt his team more? Will Leeroy get his revenge on Cortez? And which team will stand victorious? Original Air Date: September 28, 2007 Written By: Eddy Rivas http://smoothfewfilms.com http://twitter.com/smoothfewfilms http://facebook.com/smoothfewfilms
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (416)
Dennis Ybanez (7 days ago)
1992
Aditya Roshan (7 days ago)
my vagina hurts .
Shadow Gamer (8 days ago)
the ending is so fucking funny man hahahahahahah
Пгиопгиртмтиоьппнлрп и на иомтбюжпг лил
Dolpi99 99 (15 days ago)
Epic video
Shahrul Nashree (22 days ago)
2018
todoroki cool (24 days ago)
I going to download it
Anime Bobby Playz (24 days ago)
Everyone is 2018 here September 1
Hubert Fi (1 month ago)
epic video!
SuperTNT2005 (1 month ago)
man thats bullshit how about you all go eat a bag of dicks
Stricker Berongoy (1 month ago)
why did the torrorist said my vegina hearts
Elisha's TV (1 month ago)
damn PLAYER HAHAHAHA.
Along Nasir (1 month ago)
Ole ole ole ole ole ole ole!!!
Aljeff Macasero (1 month ago)
I remember This shit im a baby now im a adult after growing up
Hamid Ali (1 month ago)
nice try
Why the second round how about the bomb why the counter terorist win
seth emmerson (1 month ago)
ho maded dis video
seth emmerson (1 month ago)
lollllllllllllllllllll"lllllll
Gemmarie Sakai (1 month ago)
HAHAHAHAHa
seth emmerson (1 month ago)
This video is funny lol
Vahan Petrosyan (1 month ago)
i use to wach counter strike but not now now i wach fanf
PreAtar (2 months ago)
5:41 player shots air
Faehza Minecraft (2 months ago)
you Fake
WE ARE ONONYMUS (2 months ago)
Stil looking this in 2018😥
Glitchy RayHD (2 days ago)
Me😃😃😃😃
ondrej flitar (2 months ago)
yeah counter terrorist win
ondrej flitar (2 months ago)
roger that
The 1337 Team
Blaze RostER134 (2 months ago)
2:34
lucy med (2 months ago)
son of bich
Kenneth XD (2 months ago)
Still looking this video in 2018
Eddsworld > LeetWorld
AddictedCris (2 months ago)
OMG WHY IS DIS TOO GOOD
Martin Florez (3 months ago)
2018
Muhammad Ghazaan (3 months ago)
7:45 little nobita xD doaremon cartoon lol!
David David (3 months ago)
Cool music man love it.
Ali Dad (3 months ago)
cool awesome can You More Uploads Video plz
Thè Pro Gàmèr (3 months ago)
16:07
The Diamond - Minecraft (3 months ago)
Not Gmod THIS IS CSS
The Diamond - Minecraft (3 months ago)
2.27 TERORIST: MY VAGINA HURTS!
Gladrian Shephard (3 months ago)
Ahmed is completely like me xD
Grace Dionisio (3 months ago)
1.6????
joanne nuguid (3 months ago)
i have counter strike game on my computer i love this i will subscribed this video
daxter90 (3 months ago)
leet world yeah 0:46
Creppy Pasta (4 months ago)
2018??
Trevonador4 (4 months ago)
Conter terrorists win
ondrej flitar (2 months ago)
SLENDYTUBBIES III
ondrej flitar (2 months ago)
GO GO GO
ondrej flitar (2 months ago)
HOLD THIS POSITION
Trevonador4 (2 months ago)
Regroup team
Trevonador4 (2 months ago)
Roger that
daxter90 (4 months ago)
son of butch 9:12
ProGamerFriendZ (4 months ago)
Still looking at this in 2018
Radim Buksa (4 months ago)
2018? someone? :D
Land Shaxawan (4 months ago)
Ok
Miran Kurttekin (4 months ago)
grennie PIYJ
sapic ahmad (4 months ago)
Fuk::::::::::::::::::::::::::::::::::::
shaz's wedding (4 months ago)
ct please win i want ct!!!!
SerbianCraftZP (5 months ago)
Still Looking This In 2018!
GhostSniperBR (5 months ago)
2018? ;D
Fernando Cruz (5 months ago)
Ce lindo es esto
BosnianKingHaris (5 months ago)
3:14
everaldo da hora (5 months ago)
legal👍👍😃
Djaner Zz (5 months ago)
0:33 😂😂😂 Negative always i'm dead 😂😂😂😂😂
VcVortex Official (5 months ago)
2018?
Joanne Romero (6 months ago)
ß
DaNNy_WoG (6 months ago)
2018? Time flyes..
Yasmin Zhangirhan (6 months ago)
**** 15573
Yasmin Zhangirhan (6 months ago)
Хемщм шмшчш СS:GO 1.6забава шибал зпоал
oliver mitevski (6 months ago)
son of bich hahahahaha
Ray Anthony Salvani (6 months ago)
Player was so annoying but player's saying negative it makes me laugh
Mathias Fra Hellerup (7 months ago)
2:05 "get back here!" *You retard*
neco _PLAYSYT (7 months ago)
2018
Werder (7 months ago)
Nemanja _PLAYSYT jj
Laurentiu Mihai BANICA (7 months ago)
🔫🔫🔫🔫🔪🔪🔪
k nikolaishvili (7 months ago)
2018
Akbar MS (8 months ago)
LoL
Akbar MS (8 months ago)
song nya good
n0dai (8 months ago)
Still looking this in 2018, omg 😶
A. B (4 months ago)
n0dai You're right
Cyteria 28 (8 months ago)
2018 anyone
Glitchy RayHD (2 days ago)
Me
Dennis Ybanez (7 days ago)
T
Zama Liana (27 days ago)
Me
Rutba Imtiaz (3 months ago)
i still watch in 2018
xXJMLOLZXx_GAMER (3 months ago)
Cyteria 28 me
Vlad (8 months ago)
2018 yay
Palatina Guard (8 months ago)
Who is ahmad
Truth (8 months ago)
Still watching this in 2018. After first seeing the show 2-3 years ago :D
Galatasaraylı Türk (8 months ago)
Süper animation pro counter noob stirike team lenglass
Artimeo Mar De Guzman (8 months ago)
😒😒
GDGameZ201 YT (8 months ago)
3:10 BOOM HEADSHOT!!!!.......poor Montrose R.I.P
Jason Polda (9 months ago)
Cortez tineger
Daizar Win (9 months ago)
Nays
Jonneh LOL (9 months ago)
"Get back here you retard"
-ZnAtOk-85 (10 months ago)
2007 год эх
Red Pilgrim (10 months ago)
1:57 I'm pretty sure all the terrorist can see chet & his weapon, look at him... half his body is outside the wall... =_= so is player. noob CT lol
NeonBlizzard (11 months ago)
Leeroy's voice like Linus Tech Tips
Abdullah Mattar (11 months ago)
player is funny
Diodor (11 months ago)
Где 3 сезон?
Player?
Abu Hajaar (1 year ago)
Fuck yes finally found this, fucking golden, fucking missed Cortez.
GameTimeWithDan (1 year ago)
Dust 2 Dust? MW3 reference?
Abdullah Mattar (1 year ago)
oh
LOL:)
Victor Sosa (1 year ago)
los reyes del chama^mejor
Victor Sosa (1 year ago)
chamameceros argentinos de
noril iwanuhdin (1 year ago)
player is noob like bornd
FreezY (1 year ago)
2:13 how they dont kill he ????? they are boots who wtach in 2017 like the comm
Andrew Wells (1 year ago)
My favorite show <3
Wild Marshmeli (1 year ago)
if you like this u should check out RvB :)
MAKWID YT (1 year ago)
สนุกดี
Block Strike Thailand (1 month ago)
MAKWID YT เราคนไทยนะ
Arindam Sengupta (1 year ago)
css is a fucking bullshit csgo is better than css
Police Vauxhall Astra (8 months ago)
CSGO Suck
SlimeGaming (1 year ago)
THATS 2009 OMG SO OLD
PhXlXp (1 year ago)
AFTER ROUND 1 PLAYER:stick together team WHESTHIMER:Player i will dub you,good job CHET:ass kisser ME:LLLLOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.