HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: methepeoplebmx

YUNOhop

86 ratings | 11082 views
hi guys, today i learn dis. have fun!!
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (36)
Hotdog Guy (4 years ago)
Your are so fucking Pro, I dont even know. VERY VERY VERY VERY nice Job
51Hacker (5 years ago)
Song: SHOWTEK - Analogue Players in a Digital World
Kamay Xutax (5 years ago)
depends on some persons :3
ItsWint3r (5 years ago)
need to know the song. Pls.
RomiX866 (5 years ago)
lol mad counter: 2 by real bhoppers
That pro opinion of a high skilled asslicker :O
epic157 (5 years ago)
sori
methepeoplebmx (5 years ago)
#1 strafer on my video :OOOO
epic157 (5 years ago)
bhop hiha sitadel speed run means skill, and not that autobhop wonly easy crap from nonprotected server with hacks and boosts and wonly bot!
How freaking true :D. This probably was recorded on a private server without anticheats, if not... how good is your hack jordy :). (Nope, it's not called Skill, whatever you say bro :D)
nidyz (5 years ago)
Nice vid btw.
nidyz (5 years ago)
He was also retarded enough to put his skype info in the stolen vid's description. Skype: "themafiawinner"
blakk (5 years ago)
give me the sooong pls ! :D
51Hacker (5 years ago)
nice m8
methepeoplebmx (5 years ago)
i didn't say it was hard anywhere, and i also doubt you are very good at w-only.
StonedSpoon (5 years ago)
W only isn't that hard. I'd be truly impressed if this was made without an autobhop script. Even if it wasn't as good without autobhop, would've been more impressive. Autobhop takes all the challenge away, controlling W isn't that hard.
Jztjaioxx (5 years ago)
song?
StornDurr (5 years ago)
Useless and dumb, but looks sick.
arcane cs (5 years ago)
very useless
ثمرة الحياة (5 years ago)
song plz ?
methepeoplebmx (5 years ago)
What Hools said, if everyone always gets perfect jumps then all it's about mouse control and is more like skillsurf. Also, the most popular bhop server is an Autobhop server lol.
HoolsSteam (5 years ago)
some servers are designated as script servers, to see who can do a map in the fastest time where no one is at a disadvantage, other servers have auto-bhop modes with their own seperate records so people can choose to auto or do it normally. scripting on non-scripting/auto servers is still cheating of course
qunnabu (5 years ago)
so scripted/auto is aloud online? wtf has this world come to
methepeoplebmx (5 years ago)
Well yes, but this style of play is meant to be done with auto.. it's not about scrolling, it's about the difficulty of controlling where you go whilst only pressing 1 key.
qunnabu (5 years ago)
so no auto hop or bhop script? lol
crukz (5 years ago)
yea do you ever play on failtime? sqee and believe and master do it all the time :D
cakespray (5 years ago)
:-)
MxT.Clan (5 years ago)
OKAY MASTER,say your sens on css mouse you use keyboard,pc,mousepad,... everything :D i like your videos im the biggest fan :D
methepeoplebmx (5 years ago)
there is a number of people who can do this, it's called w-only, people have completed the hardest bhop map in under 20 minutes like this, so compared to that this is easy.
qunnabu (5 years ago)
This is why you keep getting banned
Aimerrrrrr (5 years ago)
ugly like ur faec
SYSTEM ERROR (5 years ago)
U mad
ryu (5 years ago)
;)
zen k0k0 (5 years ago)
Turn binds -3
goo (5 years ago)
W +left cool
mikkizbrahzz (5 years ago)
eshays

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.