HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: MattCS

SURPRISING A FAN WITH A CS:GO SKIN MAKEOVER!

3621 ratings | 108816 views
I decided to give all my winnings to a fan instead of keeping them myself! Check out https://datdrop.com/ and use code MattSeesAss! ❤ $20 FOR FREE + Social Media : http://www.MattCS.com ❤ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Giveaway: https://gleam.io/competitions/0D3NH-50-usps-kill-confirmed-giveaway Use code 'MattCS' for a free $0,30 EVERY 2 weeks on: https://datdrop.com/ Outro song: Lil peep - Dying (Ft. Coldhart) Background music by: https://www.youtube.com/supremetec https://twitter.com/SupremeTec ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ► My site: http://www.mattcs.com ► Twitter: http://www.twitter.com/mattseesass ► Discord: https://discord.gg/Er6e4ap ► Snapchat: MattSeesAss
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (565)
MattCS (4 months ago)
Let me know what I should improve about my videos! Also follow me on twitter for updates & giveaways! https://twitter.com/MattSeesAss
Stefan Plamenov (19 days ago)
MattCS Nothing to improve man! You make people, not only smile... you make them fell in love with you. Thank God there are people in the world like you mate. Spread the happiness bro. Never stop doing this!
Unicorn Slimez (26 days ago)
MattCS can you give me items please :(
Miguel Antunes (2 months ago)
MattCS it was nice from your part to u give him those skins, keep up whit the good videos :D
andreasv3103 (3 months ago)
I love when Youtubers do things like theese. Just 2 people there really cant afford 2 it and do so much amd not getting anything back before the big youtubers come ;)
B_eans (7 days ago)
Matt has the best attitude I've seen in the cs community blessing man wish there were more friendly people like you instead of hateful people
Skadoodle Cloud9 (9 days ago)
I want that MattCS plsss give me that trade me
Omg wow I keep asking all YouTubers and all for skins but now I realized. omg I am at such a shock...
joel vargheese (12 days ago)
But all this skins thing and proper reply and meeting u while playing happens only for ppl in Ur states... Ppl like me staying in India have no chance ... So v stop trying.. but still love Ur content... Watch all Ur video great job keep it up...
Devojjka Canedas (12 days ago)
You know people are asking for skins cuz some of us dosent have a crap ton of cash to blow into a video game and ya know that
Trivke * (13 days ago)
If you give me safari mesh i would be very happy
OPTIQUE (13 days ago)
Omg you are the best ytber i'v ever seen in my entire life .. Giving skin like that for making peapole happy is insane .
iiAzoah (14 days ago)
I’ve been doing these gambling web sites for 6 months now and I haven’t got anything what do I do @MattCS
ToggleCheat _ (17 days ago)
Respect man there are not so many players like you. ❤💥
JIZ. io (21 days ago)
Hey mattttttttttt my name is Matt too lol wanna 1v1 for skins?? My inventory is trash but I'm gnm
AwesomeNanny4 (22 days ago)
You are such a good guy Matt
I’m Kazjoroki (23 days ago)
That was cool if I to bring him back a reward. That guy was really cool and so are you. You are definitely an inspiration to the YouTube community. Keep going.
shawki dabbit (24 days ago)
Its a very good feeling to make people happy and do good things for them......
NeruxTvFNA (26 days ago)
Nice video Love your Videos ❤️
Boom Boon (26 days ago)
Bet he got scammed
Zahi (28 days ago)
rip peep :(
Joshua Ph (1 month ago)
youre such a good player matt, keep it up! dont stop :)))
Dirty Bomb playz (1 month ago)
You getting raped?? Wtf
Macky Alarcon (1 month ago)
Why cant u do this to me? :(((((
William Ingebrigtsen (1 month ago)
He was a grate guy
TeenageTuga (1 month ago)
K I N G 💣
B4ST3R (1 month ago)
12:29
happy noob (1 month ago)
FIRST President of america is george washington
myst3r_DEMON (1 month ago)
you really good man for doing this
Adeed Hafeez (1 month ago)
☺☺☺
Sebastian Świaczny (2 months ago)
I Have never seen this website xD and im from Poland
carlos marques (2 months ago)
Nice see YouTubers like u. Don’t stop with that. Perfect 👍🏻
ActiveGaming (2 months ago)
+1 Sub
xProGamerx Revillas (2 months ago)
yeah i wished that happend to mee
Sodi (2 months ago)
Souvenir master piece is 100$
19Gaming Akhil (2 months ago)
I hope this happens to me one day
Banter (2 months ago)
You're so fucking nice dude
Raske TV (2 months ago)
Nice
Mr Ps4 Gamer 45 (2 months ago)
i wonder if i can be one of the guys he helps 😿
Vic Gue (2 months ago)
hey im looking for some skins, you could do some csgo games and the winning team gets some skins, idk idea
Letg ϟ (2 months ago)
Personally I’d be flipping shit
Jash U (2 months ago)
He is so lucky thnx Matt's for helping somebody once I donated my skin of awp redline to a guy who got scammed of $50 knife I was very happy to help him I know him on steam for long time money isn't everything
Yuvaraj Kalkamb (2 months ago)
I followed u in Twitter bro please give me skin please
Yuvaraj Kalkamb (2 months ago)
Plzzzzz give me one skin plzzzzz I am your big fan and I also seen your all video and I liked video please give me please https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=458720744&token=pxpJ3TLu please bro please😥😥😥😥
MrWoozyy (2 months ago)
Is it my turn yet dad?
man, i really wish something like this could happen to me. My best skin is currently .55 cents
J Attitude (2 months ago)
Nice video. Good attitude this guy has. Do not work like that all the time when you get kids.
IDontHaveTwitter (2 months ago)
Personally I like to put my cloths in the dishwasher
TheRealGameAndWatch (2 months ago)
that was so nice of you but i wish i could get this because recently i gambled my $16 inventory and got a gut knife autotronic battle scarred and got scammed of it from a fake op skins bot :(
SingollerPlayz GG (2 months ago)
Can we stop fake videos
DankConspiracy Nut (2 months ago)
w0w that's alot
FAFY (2 months ago)
How to you get more Money on this site?😜
General Ryle Clasher (2 months ago)
Can you make over mine too?😭he is so lucky
Weasley Squirrel (2 months ago)
Can you even withdraw?
Zhenny Boy (2 months ago)
a new website https://openskins.com/r/affiliatez
Auksė Vaitkutė (2 months ago)
this kid is going to be so happy
I wasted one of my clutch cases on this :(
Anders Thorsager (3 months ago)
Why not subscribe to MattCS? He is the LEGEND <3
Mihai16125 (3 months ago)
I want too xDdd https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=321139807&token=MYryXY_w
Raul Patru (3 months ago)
I like your channel,you can give me 1 ak pls?
YouTube Lover (3 months ago)
Your Voice. ❤ N i love this channel.
Moezz (3 months ago)
Nice of you man!
ReyJr YTヅ (3 months ago)
I love your vids!!!
Ismail ashish (3 months ago)
Make over my inventory too
comparito (3 months ago)
qlo lindo
FNAF GAMER (3 months ago)
Auto sell is stupid
Mr. Thijsy_ (3 months ago)
Awesome thats all im gonna say
Ante Kekez (3 months ago)
Congrats 100000 subs
Cyrexx , (3 months ago)
Pls remake my inventory ;D
OFA_NOTH (3 months ago)
12:29
GD Crysisbai (3 months ago)
The amount of people who do giveaways on Matt's discord suddenly increased for some mysterious reasons
Milos Kovacevic (3 months ago)
Pls give me some skins I dont have any skin . Plz
ANIKET KOLEY (3 months ago)
Nice man.. keep going
Mihai Gaming (3 months ago)
<3 <3....You are the man who give us humanity restore :D <3 Love you from Romania :D
Here Is Vonieyy (3 months ago)
me nextt
Daniel Phu (3 months ago)
Glad you could make someone's day
pot25 thibeau (3 months ago)
Nice vids continue man
Zero (3 months ago)
I want that skins ;-;
Zero (3 months ago)
i am gonna cry ;-; https://steamcommunity.com/id/MOYOYOLO/
SugarHigh Gaming (3 months ago)
am i the olny one stating to want to giveaway skins in his discord?
Jozko Sejl (3 months ago)
Man you are good youtuber.I like what people can do to the other people.Thats lovely.I like all your videos.And i will subscribe right now.Keep it good man. Peace
Lucky N (3 months ago)
Oh dang.. me want!! :)
Jayson Huyng (3 months ago)
Anyone want a free knife? Bitch look on market
EzpzSqueezy Playz (3 months ago)
Can you donate some skins or knife. https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=315737285&token=iHyoajHX
Panic Guy (3 months ago)
i would say hi mom
Good guy Matt!
Lulckss (3 months ago)
Im big your fan i want something
L u C i d (3 months ago)
*N A I S*
Imtiaz Radzi (3 months ago)
Can you do it to me too i dont have money to buy skin
OwaisK (3 months ago)
Can we get your crosshair settings pls.
Matei Suru (3 months ago)
Outro song?
BBORIS (3 months ago)
Imagine: Matt: anything you wanna say to youtube Camper: Anyone wanna join my m9 bayonet giveaway im gonna give it away tomorrow?
CamperNoob :D (3 months ago)
BBORIS thats adorable
mighty jakem (3 months ago)
next week I'm getting myself some skins I fell I deserve it now with 3000 hours imo get something nice like a knife ( :
Gamer Cat (3 months ago)
Good for him, u better it's hard though to get on his friends list in the first place though
Pshemek (3 months ago)
It's not popular in poland
Iker Uriondo (3 months ago)
Just imagine
ItsAkos_ _ (3 months ago)
Such lucky guys...damn
a34011626 (3 months ago)
New fans in Taiwan ,great video thanks!
mrraul 123 (3 months ago)
Wow!! Nice!!!! You give to 1 of your fav sub... Nice video mate!
Toxicated0322 (3 months ago)
You don't know about csgo skins value , an ft masterpiece is not 100$ , only the fn worth around 100.
om shah (3 months ago)
YOU DON'T NEED TO IMPROVE BRO YOU ARE THE BEST AND I WISH YOU REACH 1 MILLION SOON LOVE YOU BRO AND CAN YOU ADD ME I WANT TO PLAY WITH YOU (sythe242) THXX MAN LOVE YOU!!
Nintham (3 months ago)
"I got one dollar, NOT EVEN TWO!!!" no shit sherlock
aPPealingUsername (3 months ago)
Sick Dude! He’s lucky and you’re kind af🤙. Just broke my leg, so am fucking unlucky. Just before the winter holiday..
Foxi3 (3 months ago)
+RESPECT DUDE you are one of the nicest people on the planet! I will never stop watching you!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.