HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: JamoPak

How To Get FREE CS:GO Skins & Knives (FREE CS:GO Items)

2780 ratings | 209449 views
How To Get FREE CS:GO Skins & Knives (FREE CS:GO Skins, Knives, Cases, Keys etc) In this video you will learn How To Get FREE CS:GO Skins & Knives (FREE CS:GO Skins, Knives, Cases, Keys etc), it's all completely free! You will be able to get free CS:GO Skins, knives, cases, keys etc by watching this video! It is very simple and very easy to get free CS:GO Skins, knives, cases, keys etc fast, so make sure you follow all of the steps in this video. • Updated video on How To Get CS:GO And Skins For FREE: https://www.youtube.com/watch?v=8FaVTyQwB7k • GET FREE CS:GO SKINS, Knives, Cases, Keys: https://www.idle-empire.com/r/jamo IF YOU WANT TO SEE MORE VIDEOS THEN CLICK THAT LIKE BUTTON TO SHOW THAT YOU ENJOYED THIS VIDEO! • HELP ME GET TO 50,000 SUBSCRIBERS: https://www.youtube.com/channel/UCSeCaGs_rYPHUdBSoZCHKWQ?sub_confirmation=1 • JOIN MY DISCORD SERVER: https://discord.gg/YtVPxRV • GET FREE CS:GO SKINS, Knives, Cases, Keys: Comment down below, Like the video and Subscribe if you are new. 1) Like the video :D 2) Click on this link and sign in with your steam account: http://idle-empire.com/?ref=76561198132033655 3) Hover over your name, and click on 'User Panel' 4) Add your steam trade link by clicking on the trade URL option, and click on the red 'Click here to retrieve it' button to find your trade link. 5) You can earn points by inviting your friends, completing surveys (OPTIONAL), and idling on their CS:GO servers. 6) To idle on the servers click on the 'Servers' category. 7) Open up steam before you join any of the servers. 8) Once you're on the server, make sure that you can see the 'Server message of the day', if you can, you're good to go, if you cannot see the motd, then add this code into the console: cl_disablemotd 0 9) Leave your computer on while you're idling on the server to earn points. You earn 1 point every minute. You can now go to school, go to work, sleep, or use your computer at the same time! 10) Redeem your points in the 'Shop' category on the site after you've been idling on the server. 11) Repeat steps 9 & 10 to earn more skins. • PREVIOUS TUTORIAL VIDEO: (How To Get FREE Steam Games FAST AND EASY! (Working 2017) https://www.youtube.com/watch?v=4gHmVN5Dn68 • TUTORIALS PLAYLIST: http://bit.ly/2beZ8Sf ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ • SOCIAL LINKS: Twitter: @JamoPak / http://bit.ly/1yIfLcA Google Plus: http://bit.ly/1zmZJKz Steam Group: http://bit.ly/1Ql7M1R • MUSIC INFORMATION: INTRO: Lana Del Rey - West Coast (Stint Remix) OUTRO: 20syl - Voices feat. Rita J ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Thanks for watching! Please remember to Leave a like, Comment something nice and Subscribe for more awesome videos.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (364)
DEviate8 336 (7 months ago)
Guys. When you're not using your PC. You might as well idle and farm for random drops and points. Lower your volume to zero, lower your brightness to zero. Go to your battery settings and put sleep mode to "never" Alt-tab and charge. It'll run in the background. Overnight you'll get a half-decent skin, once you get a few half-decent skin. You can trade it up for a better skin. Don't torture yourself and idle for years. Just get a few mid-range skins, perhaps do this for a month or two. Once you get a good haul, go wild and pick up a few neat skins that preferably cost less than 10 000. The grind never stops. You're getting skins off just sleeping and doing nothing. Sell high and profit.
Syther Shadows (5 months ago)
Once you factor in the price of power your using you'd have been better of just buying the knife the only situation i can see this being valuable is if you have solar panels (which i have) soooo... yay ?
JamoPak (7 months ago)
+DV 8 I like the way you think. When people saw those stats they always think they have to do the most/idle every single day all day for 1 year to get good skins. They never noticed that they could just do it whenever they are not using their computer, like while they are sleeping just as you said. Or even when they go out of the house to school, a friends house etc. There's many ways to conserve energy and use your time wisely.
Litzer (11 days ago)
cl_disablemotd 0
Darko (2 months ago)
You pay more for electricity then just buying what you want LEL
JamoPak (2 months ago)
yeah unless u run it on a vps 24/7
Hemn45doesmc (2 months ago)
I got an easier way... mine bitcoin - trade for cash - spend it on steam. Lol jk nice vid man thanks
🈲Fx Edits🈲 (2 months ago)
I aint gay but is voice is sooo lit
JamoPak (2 months ago)
damn thanks
The Big Cake Theorie (2 months ago)
omg the sound quality is so nice
toby scarborough (2 months ago)
To get shadow daggers you need to be idle for 10266days k not scam
Reprity (2 months ago)
Safe if safe the site isnt secure sooooo thx no
DinoSwagGamer (2 months ago)
All good until u realise it takes 2.7 days of nonstop time on their servers to get a key
Game Mode123 (3 months ago)
Thanks
BusterZlista (3 months ago)
lol every day we get 1440 points :(
Viktor Kocev (4 months ago)
you should stay in this site more than 1 year to get a knife...
Mr. Classy Guy (4 months ago)
thx
Oasis Ripper (4 months ago)
This guy is probably rich with points from inviting everyone here lol
Oasis Ripper (4 months ago)
also I just exposed you xD
JamoPak (4 months ago)
+Oasis Ripper yep you're right
Ömer Akpınar (4 months ago)
Thanks a lot for this video.I learned that I can buy a knife before last hour of I died.It is really fast and easy
Trap Simulator (5 months ago)
No VAC?
zareef davar (5 months ago)
Awesome info
D Thomsen (5 months ago)
Fuck da dig
Glitchy_Games (5 months ago)
How do I equip skins. Do I have to play for 50 hours
i love you
Giannis Epifaniou (5 months ago)
It will only get you 3,8 years of idling to get a knife
Edgy Anime (5 months ago)
Or you could get a job and get double or triple the amount in a week. To be honest there is no such thing as "free" - time is money, and if you waste months of your life getting points afk in csgo that's honestly depressing.
xXModsV8Xx (3 months ago)
than*
xXModsV8Xx (3 months ago)
you do realize that most vps services cant run csgo, and if they do they cost alot of money, thus making it pointless. as in i can get a knife for $50 but if i get a vps that can run csgo (without crash) for days, it would cost alot more that $50. easier to buy it then to lose it :/
JamoPak (5 months ago)
+Edgy Anime the best way to actually profit from these afk methods is to get a vps and run these programs 24/7 on it.
Majoking Games (5 months ago)
I need to be afk 2 years to get 1 knife ..... 40e
Gian-Marco Sauder (5 months ago)
After 1 and a half year you get your first knife?
DaNuT BaNuT (5 months ago)
i have no friends
zedNa (5 months ago)
3 weeks idle straight for 1 key, lmao not worth.
Hamza Demirci (6 months ago)
Getting points by just standing like rock? Seems legit
banana cucumber (5 months ago)
actually worked, try it
12 ionpro (6 months ago)
thx man for help me to get a free knife
Krillog (6 months ago)
Well if you want to idle over 1 years, go ahead.
cramc (6 months ago)
thank you! i will have csgo open for all the night ahhahahahaha maybe
some_guy_called_matt (6 months ago)
seems legit.
Vampires Crypt (7 months ago)
geez just dont :/ the amount of electricity you have to use is too much you could just as well mine for bitcoins instead :/
Alpen_Milch (7 months ago)
Where can I see my points?
Nolan yoyo (7 months ago)
lol so you have to sit in that server for 328 days just to get a 60$ knife, no thanks lol
banana cucumber (5 months ago)
dont get a knife then, get a cheap and good looking skin
Aleksanteri Anttila (7 months ago)
Nice vid but I got a problem. The rounds last only 6 minutes, help me. I don't wanna click continue every 6 minutes
Aleksanteri Anttila (7 months ago)
oh nevermind, I didn't have to join in each match
MrHobbes (7 months ago)
i got 3 knife because of this site
SHOCKZZ (7 months ago)
This is stupid
ZexpyEdits 译 (8 months ago)
nice video but if u want knife u must idle 1 year for gut knife xD
Wolf (8 months ago)
I'm down for this. When I get back from vaca Ima leave this on while I'm at school and sleeping
Doieee (8 months ago)
i spelt it wrong
Doieee (8 months ago)
when it said passwored i was like FUCK THAT
SoHyper (8 months ago)
well i guess im starting today i gotta idle 3 years straight to get a karambit doppler XD
Kyckling äventyret (8 months ago)
How To Get FREE CS:GO Skins & Knives (FREE CS:GO Items)
janis liekendael (8 months ago)
Ian everybody says yeah 1 year for knife i am just new so i just do it for sole skins while i play other games loke Overwatch il just idel and ezt and shit so then are 4 hours done and i can buy a factory new desert eagel skin for 4k and i good one cuz its a zxpensive onz like in the video
xXModsV8Xx (3 months ago)
im guessing you were just born so im going to kindly ask your mom to put you into special ed classes
janis liekendael (8 months ago)
Ow no i maked a mistake
M.O.HONOR (8 months ago)
Actually don't just go idle. Do some surveys and offer. So you can get thousands of points. I did it 1 time for offer and idle for a half day and now i can buy 4 skin. Btw, thanks JamoPak
mm alkaar (8 months ago)
Wtf it is pointless you have to go on the servers for more than 1 year evry day all day to get 500,000 it is imposple
Mám rád Okurky (8 months ago)
Why can not I shoot in a normal game?
Gela Grdzelidze (8 months ago)
Game off or on?
Apex Snake (8 months ago)
this site is worse than some times that give 0.10$ everyday. You don't even have to do anything
Samis Lols (8 months ago)
wait one million days ti get a p250 sand dune
Dan Bloor (8 months ago)
Over a year of idle for 1 knife, thanks for wasting my fucking time
AJhazit (8 months ago)
this takes ages ive spent 4 days and only have 25 thousand the cheapest knife is over 500 thousand
Felix R (8 months ago)
Damn I'm Vacced
aegir b (8 months ago)
omg thank you !!!
Joeth (9 months ago)
day 56 im at 40,320 i can nearly afford 2 keys
Blue Ant (9 months ago)
Thats not CSGO
Trixx (9 months ago)
Hey jamo i know this video was old but if you can help me out it would be very helpful.So if you do surveys it will be easy to get points but when i try to do surveys its all ways says no more surveys left or some one ate all the surveys.Can you help me out? i really want to get ak47 | Redline and other stuff.
Trixx (9 months ago)
Also if i go in the servers.It would take 4 whole days to get a cheap Glock 18 | Wraiths
918 (9 months ago)
a key cost 30k coins. you get 1 coin per minute. 30k minutes is 21 days. lol kys this shits a waste of time
Skoarch (9 months ago)
Honesty just go on csgoatse... If you are good at gambling, collect the free coins and ref, and all that stuff. You she be able to turn that into good money. You don't need to deposit to withdraw.
O Flexia _ (9 months ago)
jamopak how i can open cs go console pls help
Andrew Barnes (9 months ago)
He came to help you and you hate him, I mean you still get free stuff so what?
JamoPak (9 months ago)
+Andrew Barnes people just aren't grateful my dude
Kuboo (9 months ago)
nice REFFERAL code not gonna sign in cause of REF
trixterroks55 (9 months ago)
I WANT A KNIFE :9
Pavle Dragišić (9 months ago)
If you raise the points like for knife and you buy knife with points on site and you want to take that knife do you have to pay to that site like you have to go to deposite and buy some amount of points if you can buy points?????? Im asking this because ive never been on that site so tell me please .
The Deadly Gamers (9 months ago)
cl_disablehtmlmotd 0, not cl_disablemotd 0.
Kroko (9 months ago)
Thank you! I got a five seven monkey business! :)
FangesSub (9 months ago)
this site is shit
Steven (9 months ago)
fuck that shit not idling for 90 months to get a gut knife
EmilZ (9 months ago)
it's fake
Veli Hälvin (9 months ago)
cant disable that command :(
MEDICRAFT (9 months ago)
do you need to have obtained steam level? to claim skins into your csgo?
Anthony Minut (10 months ago)
It will take something like a year to get a knife...
Djo Jacem (10 months ago)
How to fry your computer 101
Deha Kacinoglu (10 months ago)
where i can see the points ?
mojoenglish (10 months ago)
does one have to own csgo to do this?
JamoPak (10 months ago)
Updated video on *How To Get CS:GO And Skins For FREE:* https://www.youtube.com/watch?v=8FaVTyQwB7k
Macadiple (10 months ago)
this is easy we can leave it overnight
Thexpert 13 (10 months ago)
513 DAYS FOR A FUCKING KNIFE
Ahmed GAMING (7 months ago)
i get one :D wanna sell for 100$ anyone wanna buy? i waited 3 years for it and ;D
Ṡṱ!čЌ βØƳ (10 months ago)
did you get a knife ?
zack_la TeRReUr (10 months ago)
a knife cost 567,000 Points so a litel bit of math 1 min = 1 point 1 hour = 60 min to get a knife 567,000/60 = 9450 foking hour !!!!!!!!!! realy
Quangschi SK (11 months ago)
no
GamesEver (11 months ago)
ty
Vikings Oficial (11 months ago)
FAKE
Foxyyy (11 months ago)
Maths? Its not 720 a day...
Lifhee (11 months ago)
Lol 12*60 = 720 man... what else..
Josh Samuel (11 months ago)
Jesus loves you
Mailson Wei (11 months ago)
Does it work on mobile version?
Mailson Wei (11 months ago)
Thanks jamo pack Big kiss for you Jk jk
Bob Animations (11 months ago)
well time to let my pc idle overnight
Malaysian Mapper (11 months ago)
you can find it for tf2 for free keys
volvo games (11 months ago)
How to make views and money? 1. Put "free knife" in the title. 2. clickbait it. 3. P R O F I T !
Mendel Gallares (11 months ago)
i dont get it
Stephen Wu (11 months ago)
Seems too good to be true.. like... what do the server owners earn from this???
Krillog (6 months ago)
But do you want idle over 1 month for 2 keys.
JamoPak (11 months ago)
they earn money from the ads placed on their servers.
DeNkA (11 months ago)
You will need 704 days to get 500.000 what a shit
valmor chapozina (11 months ago)
vídeo mentiroso denuncia por falsa informação
crazy grim (11 months ago)
nigga to get a knife you have to idle for a year fuck dat shit
Croosz (11 months ago)
what theme is that on your computer?
Simas Barauskas (11 months ago)
to get a knife
Simas Barauskas (11 months ago)
or you nead -------->4000<-------- friends on steam to go from your code
Simas Barauskas (11 months ago)
you can get a knife for playing nonstop for 2-3 years
Monster (11 months ago)
where can i see my coints ?
Zamerok (11 months ago)
eargasmic voice tbh
JamoPak (11 months ago)
lmaoooo whatt
Err0rS (11 months ago)
Go use my csgo empire code "Err0r"

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.