Home
Videos uploaded by user “roger haha lol”
bhop_arcane 4:05 segmented
 
04:18
Did this awhile ago and figured i'd upload it since the chances of me running this on csgo are very low.
Views: 2970 roger haha lol
a r t i f a c t s
 
02:12
watch till end for ebic aux meme https://soundcloud.com/rituvls/drwn-x-rituvls-a-r-t-i-f-a-c-t-s all runs done on myks whitelist!!
Views: 2070 roger haha lol
bhop_muchfast 1:24 segmented
 
01:34
sorry for spamming these segmented runs, this will be the last one as ive only got 1 more route left on csgo.. theres a tele skip and probs some other stuff you can do for sub 1:20
Views: 1047 roger haha lol
bhop_epiphany in 3:28 by roger
 
03:32
Its been a 4 month on and off journey but i finally did it!! ヽ༼ ° ͜° ༽ノ My planned route was 3:27, but i took a +1 at 2:40 for consistency AND also messed up the slope at 3:18 which gave me 1800 speed instead of 1950. This completely changed my end which led me to jump on the booster on the right at 3:24 instead of jumping on the left side. I am happy with the sub 3:30 and simply dont have the fortitude to continue grinding this map any longer. This is likely the last run i will ever do on CSGO. From now, any video posted on this channel will be css unless stated otherwise. BIG SHOUTOUTS: biql - number 1 router in the world™ (also bhop coach) Applez - bhop manager terry - top noodles - #1 RS)) ahimsa - finding a +1 at the start (he's good at finding +1's!!) Slidy - providing a server for me to grind on and generally being c00l freeze - providing a server for me to grind on (put in some MAJOR work recently at ausbhop.com (better than KZG)) px - ron ford dont take L's lappyy, bela, ruthles_kila, madness, myk, fool, shane and anyone else i missed - motivation and people to endure my rage against THESE GARBAGE BOOSTERS Song: CloZee - Arena (same as GlobalJumps cos i couldnt find 2 songs that fit) Settings: CSGO 128tick 1000aa sv_maxvelocity 3500 sv_cheats 0 ;]
Views: 1064 roger haha lol
bhop_fps_max_sr 2:54
 
03:02
SEGMENTED Sorry for any choppiness, its a combination of segmenting and shadow play. Also the bot at higher speeds sometimes adds like 100 speed to what i actually had, so if you try for the route keep that in mind. I probs wont go for this since the circle surf is so precise and annoying to hit, which is why im posting this vid - in hopes that someone else tries for it. Honestly the route is pretty ez except for the surfs. nukumachi - snuggle up
Views: 1777 roger haha lol
bhop_p09 46.658
 
01:00
can get .4 with this route and also improve more but im sticking to waterfall_ez for now
Views: 463 roger haha lol
CS:GO BHOP - bhop_wildcard 56.46
 
01:01
bad quality cos shadowplay
Views: 821 roger haha lol
bhop_sandtrap2
 
00:56
43.95 - yes this is css
Views: 988 roger haha lol
CS:GO BHOP - 5 records by roger
 
05:34
Its about time I wanted a version of this on my channel too, since i put a lot of effort into it :D! Notes: After months of internet issues and server issues, ive finally finished this. Despite a bunch of fairly obvious improvements on some maps, im satisfied with the routes i hit. I also recorded a handshow for fun last year when i was running bhop_same: https://youtu.be/NYoCVRERZYI Servers: Sourcecode NA, AUSGO.Whitelist, LAN Songs: https://soundcloud.com/jiantmusic/electricc https://soundcloud.com/nyquill/feel-your-love
Views: 2990 roger haha lol
bhop_same WR (handshow xd)
 
01:14
Did this for fun whilst running da map Uploaded 26th November 2016
Views: 3556 roger haha lol
New year compilation 2017
 
03:54
who knows what im doin in 2018. maybe more big things Couple of WRs i got during the ausbhop.com competition in early December. And some trackmania stuff!! Having more fun playing trackmania and i might end up doing some more vids if i can get any decent times Times: bhop_mindfk - 30.530 bhop_behomeby11 - 34.718 bhop_fantasy_speedrun - 37.811 Trackmania ESL - best of! - 1:07.50 A07 (campaign map) - 28.79 (#4 time in Australia) Song: Subsonik - NFFR
Views: 1249 roger haha lol
CS:S bhop - bhop_summerland in 42.21
 
00:55
skrrt shadowplayed low qual garbage because the demo refused to be smooth with srcdemo open LAN 1000aa 100tick
Views: 915 roger haha lol
sp00k compilation 2
 
03:15
1 year later on css!! Didnt optimise any of these routes, most are just first completion. Talk wanted me to do a showcase for his maps so i decided to put them in here. 0000 - 31.1 0001 - 38.6 0002 - 29.4 0003 - 18.8 soi - 22.2 paskamappi - 26.1
Views: 645 roger haha lol
Yeah the boys
 
08:40
Merry Christmas everyone! I started this project with my fellow AUS and NZ players a couple months ago for a bit of fun. Im happy almost everyone i asked for demos was able to give me something to work with (rip lappyy D:). Hopefully I spark some sort of inspiration into other communities because these kind of videos are definitely more satisfying than pure strafe compilations imo. I hope this helps to prove that you also dont need perfect times to make an entertaining video for people. anyway, enjoy! Settings: CSGO 128 tick 1000aa sv_maxvelocity 3500 Songs: oshi - found mr carmack - humbled ok2222 - we are stronger together. Times, time stamps and names: 0:13 Belä - bhop_flocci (TAS) - 1:50.476 2:09 biql - bhop_x - (Auto) - 1:01.842 3:13 Madness - bhop_compact_city (Auto) - 16.781 3:34 Madness - bhop_suicide_pls (Auto) - 24.882 4:04 Maharero - bhop_fruits2 (bonus) (W-Only) - 17.141 4:25 Maharero - bhop_fly_xerotic (W-Only) - 18.474 4:47 px - bhop_translucidity (bonus) (Auto) - 20.343 5:14 px - bhop_kitum (Auto) - 21.919 5:43 roger - bhop_treehouse4 (Auto) - 49.890 6:37 ruthles_kila - bhop_lupadamadami (HSW) - 32.546 7:15 ruthles_kila - bhop_matans (SW) - 24.701 7:46 TrauMa - bhop_blue_abstract (Auto) - 42.593 YTB
Views: 2159 roger haha lol
CS:S BHOP - bhop_sandtrap in 37.56 by Applez
 
00:44
sweet run by s l i c k r i c k jhfly - Learjets, coupes
Views: 1169 roger haha lol
CS:GO BHOP - New Year Compilation
 
03:05
big things coming in 2017 messed up the end for khonsu pretty hard, and i can improve the end for emevael a bit. Might see prux again in my larger compilation if i get lazy bhop_topgay - 27.57 bhop_emevaelx_2 - 34.92 bhop_khonsu - 42.38 bhop_prux - 1:02.69
Views: 2506 roger haha lol
bhop_kvo
 
00:46
39.29 https://soundcloud.com/sdotcharles/latex
Views: 1526 roger haha lol
bhop_conquest
 
01:31
1:11.289 what is this music haha?????????????????????
Views: 528 roger haha lol
CSGO leapings - sum pb's
 
01:31
ridgy-didge i consider these to be beaten already xd server: back to business (ausgo wl)
Views: 390 roger haha lol
CS:GO - bhop_wave in 39.96
 
01:00
Done on AUS.GO whitelist server (now non-existent, RIP) Had to use shadowplay cos bots didnt work Auto / 1000aa / 128tick https://soundcloud.com/wizardbeats/lobster-music-take-it-back
Views: 1053 roger haha lol
CS:GO BHOP - bhop_ruska in 43.39
 
00:52
https://soundcloud.com/iammazzie/mazzie-over
Views: 306 roger haha lol
spooky bhop comp for trash holiday
 
01:46
strafes are gettin there idk if any are wr bhop_horseshit_7 8.52 bhop_huni 35.87 bhop_nona 25.63 bhop_p04 14.96 needed glock for last one so blocks stayed white..!
Views: 936 roger haha lol
bhop_helvete 17.9 (MEME)
 
00:24
was going to do more maps with boosters with meme initial d music but i lost motivation
Views: 566 roger haha lol
bhop_sandtrap
 
00:45
some light grinding yesterday xd fun map style 38.81
Views: 745 roger haha lol
CS:GO - bhop_blocky_speedrun in 29.968 by px
 
00:39
sorry for the quality/choppy frames - my srcdemo likes to be trash a lot the cut at 0:25 is also because of srcdemo :/ Blank Banshee - B​:​/ Start Up
Views: 446 roger haha lol
bhop_speedart 26.9
 
00:29
testing srcdemo xd !! DEMO LAG STRIKES AGAIN !!
Views: 251 roger haha lol
more short runz
 
01:45
all pbz couldve improved mp_stairs to .1 or .0 but my wrist started hurting after like 10min of playing it xd
Views: 1038 roger haha lol
bhop_lessthandirt
 
00:22
been playing css lately!! fan of da glock
Views: 374 roger haha lol
loolol
 
00:16
old vid made public!! ebin wallbang xd
Views: 206 roger haha lol
bhop_yleinen
 
01:23
Map showcase. Clearly not an optimised route. It took me longer to get a nofail run than it did to make the map. Tapes - Crowns Time (for anyone who cares): 1:18 or 1:16 idk
Views: 462 roger haha lol
TDbruz
 
01:06
ye u mad old vid made public!!
Views: 75 roger haha lol
frags
 
04:02
random stuff, fps issues cba re-recording, no edit, etcetc Wiley - Born In The Cold (Klimeks Remix) Thriftworks - Observations
Views: 107 roger haha lol
1v4 v old phetz
 
00:39
old vid made public!! THIS EDIT MAKES ME CRINGE
Views: 51 roger haha lol
FRAYCAST.wmv
 
00:27
old vid making public!! sony vegas is the biggest peice of dog poo ive ever seen
Views: 134 roger haha lol
td robbed
 
01:11
old vid made public!! not mess with deagle ! ! hahalol
Views: 40 roger haha lol

Counter strike extreme v5 more guns mod

Counter strike madness interactive zombie mod A 10 games counter strike Maps in counter strike global offensive Counter strike global offensive russian to english Counter strike online play for free Counter strike global offensive gameplay german How to get ranked cs go Weapons mod for counter strike source Cs go for free non steam All weapons in counter strike nexon zombies Rutor counter strike global offensive Cs go aim ak 47 map Counter strike condition zero serial Vac banned for secure server cs go Cs go windows xp or 7 Cs go steam version free download Buy skins cs go credit card Counter strike source v 36 Counter strike cheats aimbot wallhack Free download counter strike 2013 for pc Cs go i have no words Counter strike 6 1 download Mod 10 counter strike source Counter strike 2016 for mac Trainers counter strike condition zero Wh aim counter strike source How to play cs go multiplayer Counter strike nexon zombies cheat Counter strike the real games Counter strike global offensive pc no steam Counter strike source ultra mod package 5 Cs go texture pack for minecraft Play counter strike games free Counter strike source map missing Counter strike unity 3d game Counter strike source pre alpha Counter strike source no sound download Counter strike condition zero full version pc free download Counter strike 1 6 release Counter strike zombie escape youtube Counter strike source v81 steam Counter strike source zombie mod Counter strike global offensive steamcmd Counter strike server list ip Ak 47 elite built cs go Counter strike condition zero com ua 4 3 cs go windows 10 Half life counter strike 1999 Torrent counter strike online edition Counter strike in minecraft plugin Counter strike team fortress half life Games action counter strike source Available memory less than 15 mb counter strike Cheats counter strike zero condition Map for counter strike 1 6 Cs go for mac free download Counter strike global offensive for mac free Counter strike global offensive patches Sxe injected counter strike download Counter strike source update error Play free counter strike global offensive How to fix cs go freezes Counter strike source no steam mods Counter strike source no steam v80 Counter strike condition zero weapons pack Counter strike games play online Counter strike download on mac Counter strike fatal error 15mb memory Cs go how to not lag For xtcs counter strike 1 6 Counter strike global offensive no steam mac os How to awp in counter strike How to do overwatch in cs go Palit gtx 750 ti cs go Half life counter strike indir Cs go free download ocean of games The best counter strike map Counter strike source mac x Counter strike source v88 wallhack Counter strike game unity 3d Counter strike zero condition game Counter strike for mac torrent Counter strike weapon free download Esl one katowice 2016 cs go Counter strike source mod skin Counter strike started as a mod Download free pc counter strike Anti cheat for counter strike source Counter strike indir full gezginler Sc counter strike s botami Counter strike source no facebook Cs go fatal error failed to connect with local steam client process Counter strike source mod by loki Cs go skins for free in csgo Counter strike source modern warfare 2 Steam free download for cs go Counter strike portable condition zero Counter strike in real life 3 Is counter strike on ps3 Download mods for counter strike source How to play free for all cs go Available at the counter strike A bit smarter multihack cs go 2016 Cs go launcher error unicode directory path Counter strike source by zloy pl ua Download mod for counter strike source Weapon mod for counter strike source Counter strike source v34 hack Do you level up in cs go Download condition zero counter strike Best games play counter strike Nvidia geforce gt 635m cs go Cs go gtx 1060 low fps Top 20 player cs go 2014 Can you draw in cs go Hide and seek cs go workshop Counter strike condition zero update Cs go fnatic vs envyus 2015 Counter strike source mod maps Intel core 2 duo cs go Download counter strike v6 extreme Counter strike source steam v34 Counter strike source v34 mansion Counter strike global offensive maps bots Download map counter strike zombie mod Download game counter strike xtreme Source engine 2 counter strike Counter strike condition zero kodlari Counter strike source gungame server Counter strike 2 pc game Dm ffa cs go aim of Counter strike bot add commands Counter strike 1 3 rus Cs go with intel hd 4000 Cs go pro players cfg 2015 Counter strike global offensive download no torrent Cs go dm pistol hs only Counter strike patch no steam Best counter strike 1 5 Cs go steam is not running Steam user is not allowed to join this server cs go Counter strike half life source Counter strike map fy iceworld Download counter strike game for free pc Free counter strike on steam Gtx 750 ti i5 cs go Dragon lore cs go how to get Counter strike 1 6 all cs Counter strike game com ua Download counter strike source no steam